Reklamační řád

Nature Notea, s. r. o.
IČ: 24802999
DIČ: CZ24802999
se sídlem: Husitská 107/3, 13000 Praha 3
zapsané v obchodním rejstříku u městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 175659
kontaktní údaje:
email :  info@naturenotea.com

telefon: 605 328 457

www.naturenotea-shop.cz

 

Reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku a zákona číslo 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Vztahuje se na zboží, u něhož jsou v zákonem stanovené době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady s platností od 26. 8. 2020.

V případě uplatnění reklamace může kupující oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  • na emailu info@naturenotea.com
  • v provozovně na adrese: Hrušová 127, Hrušová, 565 55 Česká Republika

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pro uplatnění reklamace je nutné předložit

  • reklamované zboží
  • nákupní doklad
  • popis závady

Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Při převzetí zboží ať už osobně či prostřednictvím přepravní služby doporučuje prodávající kupujícímu zboží zkontrolovat. V případě viditelného poškození doporučuje prodávající zboží nepřebírat a s přepravcem sepsat škodní protokol. V případě poškození zásilky nás o této skutečnosti neprodleně informujte. Nejpozději však následující den od převzetí zásilky.

Při poškození zásilky Vás prosíme o zaslání fotografií:

  • celkový pohled na zásilku,
  • adresní štítek,
  • vnitřek zásilky včetně výplní a poškozeného zboží,

na email info@naturenotea.com.

Připojte prosím informaci o počtu a druhu poškozeného zboží. Obratem Vás bude kontaktovat ohledně dalšího postupu.

V případě, že bude kupující zasílat zboží zpět prodávajícímu k následné reklamaci, je kupující povinen zabalit zboží tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození vlivem přepravy. Kupující si je vědom, že v případě nedostatečného zajištění zboží během přepravy může vzniknout poškození, za které prodávající neodpovídá.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či jeho části či vrácením zaplacené kupní ceny případně poskytnutím slevy z kupní ceny.

Nárok na uplatnění reklamace zaniká pokud:

  • zboží bylo poškozeno v důsledku vyšší moci
  • zboží bylo kupujícím poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním
  • zboží bylo kupujícím skladováno v jiných podmínkách, než jsou uvedeny na obalu výrobku
  • je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu byla sjednána sleva ze zboží
  • používáním zboží v podmínkách neodpovídajícím svoji teplotou a vlhkostí podmínkám, které jsou určeny výrobcem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení